Dažniausiai užduodami klausimai

Suskleidžiamas turinys

Koks prekių pristatymo terminas?

Įprastai, po prekių užsakymo klientams siuntas pristatome per 2-3 darbo dienas, tačiau kartais pristatymas gali užtrukti ir ilgiau.

Ar galima grąžinti arba pakeisti netikusią prekę į kitą?

Galima per 14 dienų. Daugiau informacijos rasite „Prekių keitimas ir grąžinimas".

Ar įmanoma prekę gauti tą pačią arba sekančią dieną?

Įmanoma, jeigu prekę turime vietoje. Tuomet ją galite atsiimti mūsų biure Vilniuje arba siunčiame autobusų siuntomis. Tačiau esant tokiam reikalui, siūlau parašyti mums el. paštu pirk@elega.lt, tuomet galėsime smulkiai aptarti detales, kadangi turime prisitaikyti prie važiuojančių autobusų grafikų, taip pat darbo/nedarbo dienos, savaitgaliai ir t.t.

Kaip sužinoti kokias prekes turite vietoje?

Jeigu paspaudus ant prekės, ją leidžia įsidėti į pirkimo krepšelį – vadinasi prekę turime vietoje.

Kaip sužinosiu, kad mano užsakymas jau išsiųstas?

Visa informacija apie jūsų užsakymą pasieks nurodytu el. paštu, todėl įsitikinkite, kad jūsų el. paštas nurodytas teisingai. Mums išsiuntus prekę, jūs į savo el. paštą gausite laišką su siuntos sekimo numeriu arba pranešimą, kad užsakymas paruoštas atsiėmimui. Jeigu negavote nei vieno laiško (pradedant nuo užsakymo patvirtinimo) – patikrinkite tokias el. pašto skiltis kaip „Reklamos" arba „Šlamštas", gali būti, jog laiškai nukeliavo ten

Kuriomis darbo valandomis, galima atsiimti suruoštą užsakymą?

Suruoštus atsiimti užsakymus galima atsiimti: I-IV (8-16h), V (8-15h).
Adresu: Žalgirio g. 131-211kab., 08217 Vilnius, LT